Groep 1 en 3 zijn vol!

Door hierbeneden op de evenementen te klikken ziet u de details voor elke groep. Bij het inschrijven willen wij alles weten wat ons helpt uw kind juist te benaderen en voor noodgevallen.

Let op: Groep 1 en 3 zijn vol, inclusief reservelijst.

Weekinfo
Stel een vraag

Inschrijven & weekinfo

Groep 1 en 3 zitten helaas vol, inclusief de reservelijst.
Met kinderen op de reservelijst neemt de hoofdleidings binnen 10 dagen contact op!

De inschrijvingen worden hervat op 4 juni 2023. We hanteren deze dag verschillende tijdsloten per groep. De evenementen verschijnen hierbeneden om 11.00 uur (Groep 2) en 13.00 uur (Groep 3)..
Zo proberen we onze website overeind te houden bij grote belangstelling. Op de pagina 'groepen' vindt je een algemene indruk van wat de groepen jaarlijks doen! Elke groep hanteert een (korte) reservelijst wanneer de inschrijvingen vol zijn. In principe ga je dan niet mee, maar hiermee kunnen openvallende plekken op volgorde van inschrijving worden opgevuld. Deze staat ook op de inschrijfpagina open, en kun je invullen als er geen reguliere plekken meer zijn. Uiterlijk binnen 10 dagen neemt de hoofdleiding dan contact met je op over de verdere gang van zaken!

Geen bevestiging gehad?

Check dan eerst even uw ongewenste email!

Stichting Kindervakantiewerk
Steyl-Alland