Dringende oproep: opslagruimte

Op woensdag 2 augustus 2023 is Stichting Kindervakantiewerk Steyl geïnformeerd over het per direct staken van het gebruiken van de huidige opslagruimte. Dit is een besluit van de Gemeente Venlo en is ons rauw op het dak gevallen. Door diverse investeringen, sponsoring en de creativiteit van de vrijwilligers beschikt Kindervakantiewerk Steyl over een grote collectie materialen die veilig moet worden opgeslagen. Uiterlijk 25 september moet de huidige opslagruimte ontruimd zijn, maar wij komen enkele weken eerder al terug van een hopelijk wederom onvergetelijke week, met gebruikte spullen. Bij voorkeur kunnen wij deze dan reeds ergens anders onderbrengen.

Wij zijn zeer geholpen met een nieuwe opslagruimte óf (zee)containers voor een tijdelijke
opslag en doen een dringend beroep op iedereen die ons kan helpen! Indien u ons kunt helpen dan verzoeken wij u contact op te nemen via: info@nullkvwsteyl.nl

Als laatste: KVW 2023 gaat natuurlijk door!

Lees hier onze volledige brief